Διαδικασία για την παράδοση -παραλαβή οργανικής μονάδας
Για την εύρυθμη λειτουργία του Φορέα και προς αποφυγήν δυσλειτουργιών των Υπηρεσιών κατά την αντικατάσταση Προϊσταμένου οργανικής μονάδας, όσον αφορά την παράδοση και παραλαβή των υπηρεσιακών αντικειμένων αλλά κυρίως των εκκρεμοτήτων, κρίνεται αναγκαίο να υπενθυμίσουμε ζητήματα οργανωτικού αλλά και διοικητικού χαρακτήρα.
Σε κάθε περίπτωση αντικατάστασης Προϊσταμένου οργανικής μονάδας πρέπει να συντάσσεται πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής, στο οποίο να αναφέρονται καταρχήν περιουσιακά και οικονομικά στοιχεία της υπηρεσιακής μονάδας αλλά και το σύνολο των εκκρεμών υποθέσεων.
Το πρωτόκολλο θα διαμορφώνεται ανάλογα με το έργο της μονάδας πλην όμως θα αναγράφονται οπωσδήποτε τα παρακάτω:
- Οι τρέχουσες εκκρεμότητες
- Οι εργασίες οι οποίες έχουν συγκεκριμένες προθεσμίες εντός των οποίων πρέπει να ολοκληρωθούν
- Ηλεκτρονικό και φυσικό αρχείο
- Κλειδιά εισόδου, χρηματοκιβωτίου, κωδικοί συστήματος ασφαλείας εισόδου - εξόδου
- Στρογγυλές σφραγίδες
Σε περίπτωση που υφίστανται υποκείμενες μονάδες, η καταγραφή των εκκρεμοτήτων θα γίνεται χωριστά για κάθε μονάδα. Θεμιτό είναι να συντάσσεται πρωτόκολλο εκκρεμών υποθέσεων και στις περιπτώσεις μετακίνησης ή μετάθεσης υπαλλήλου, ώστε ο αντικαταστάτης να γνωρίζει το σύνολο των εργασιών, πέρα από τις τρέχουσες, που παραλαμβάνει.
Το πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής υπογράφεται από αυτόν/ην που παραδίδει και από αυτόν/ην που παραλαμβάνει. Το έγγραφο πρωτοκολλείται, το πρωτότυπο παραμένει στο αρχείο της οργανικής μονάδας και κοινοποιείται στον Προϊστάμενο/η της υπερκείμενης. Αντίγραφο λαμβάνει κάθε ένας των υπογραφόντων.
Ανάλογη διαδικασία θα τηρείται και στην περίπτωση που εντάσσεται μια μονάδα σε μια άλλη ή μεταφέρονται αρμοδιότητες σε άλλη μονάδα (λχ συγχώνευση, μεταφορά αρμοδιοτήτων, κατάργηση, παύση λειτουργίας με την ένταξη σε δομή του Π.Δ.8/2019, ένταξη του τ.ΕΤΕΑΕΠ στον e-ΕΦΚΑ με το Ν. 4670/2020).
Του παρόντος, με ευθύνη των Προϊσταμένων να λάβουν γνώση όλοι οι υπηρετούντες για τήρηση.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
Δρ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΛΑΡΗΣ
Απόδοση ΦΠΑ επί πλοηγικών δικαιωμάτων που εισπράττονται από πλοία ιδιωτικής χρήσεως, αναψυχής ή αθλητισμού.Α.Υ.Ο. Α 1051/04.04.2024
Είσπραξη εσόδων υπέρ της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕΒΕΙΣ).Κ.Υ.Α. Α 1043/20.03.2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1018/31.01.2022 κοινής απόφασης «Καθορισμός αρμοδίων αρχών για τη διαχείριση, ενημέρωση και παρακολούθηση του Ενιαίου Κεντρικού Μητρώου Εφοδιαστικής Αλυσίδας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών (Ε.Κ.Μ.Ε.Α.) και λοιπών λεπτομερειών για την εφαρμογή και λειτουργία του» (Β 440).Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1041/12.03.2024
Ορισμός των αρμοδίων υπηρεσιών και ρύθμιση της διαδικασίας τήρησης και υποβολής δεδομένων πληρωμών από τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, σύμφωνα με το άρθρο 15Δ του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022, Α 206), με το οποίο ενσωματώθηκε η οδηγία (ΕΕ) 2020/284 του Συμβουλίου της 18ης Φεβρουαρίου 2020.Α.Υ.Ο. Α 1033/13.02.2024
Είσπραξη εσόδων υπέρ του Ιατρικού Συλλόγου Αρκαδίας από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.)
Βασικές διατάξεις που ρυθμίζουν την άδεια Η εορτή του Αγίου Πνεύματος