Εντολή ελέγχου παραγραφόμενων υποθέσεων.
Τροποποίηση της Πολ.1232/15.10.2013
Υπ. Οικ. ΕΔΥΟ Πολ. 1260/06.12.2013
Με τις διατάξεις της Πολ. 1232/15.10.2013, η οποία σας έχει ήδη κοινοποιηθεί δόθηκαν οδηγίες για την επιλογή και τον έλεγχο των παραγραφόμενων υποθέσεων των χρήσεων 2000-2007.
Τροποποίηση:
Α- Η παράγραφος 2 του Κεφαλαίου Ε' της Πολ. 1232/15.10.2013 δεν έχει ισχύ.
Ισχύει ως έχει η παράγραφος 1 με την παρακάτω προσθήκη:
«Μετά την έκδοση της εντολής και για τη διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου θα αποστέλλεται συστημένη επιστολή προς τον φορολογούμενο με την οττοία θα του γνωστοποιείται η έκδοση εντολής ελέγχου με τον αριθμό της εντολής και την ημερομηνία έκδοσής της».
Η επιστολή θα συντάσσεται ως το συνημμένο υπόδειγμα.
Β. Η παράγραφος 3 του Κεφαλαίου Ε' της Πολ. 1232/15.10.2013 τροποποιείται ως εξής:
Στις περιπτώσεις που ο Προϊστάμενος διαπιστώσει ότι υπάρχουν επιβαρυντικά στοιχεία που ανάγονται σε προηγούμενη/προηγούμενες ή σε επόμενη/επόμενες ανέλεγκτες παραγραφόμενες χρήσεις, από τη χρήση που έχει επιλεγεί προς έλεγχο, τότε θα εκδώσει μία ενιαία εντολή ελέγχου για τις χρήσεις αυτές, χωρίς να αφήσει ενδιάμεσες ανέλεγκτες χρήσεις,
π.χ. αν έχει επιλεγεί για έλεγχο η χρήση 2006 και υπάρχουν στην ίδια υπόθεση επιβαρυντικά στοιχεία για τη χρήση 2003 τότε θα εκδοθεί μία ενιαία εντολή για το διάστημα από 2003 έως και 2006 και θα διενεργηθεί ο έλεγχος για όλες αυτές τις χρήσεις, δηλαδή δεν θα υπάρξει ενδιάμεση ανέλεγκτη χρήση.
Το ίδιο θα ισχύσει αν υπάρχουν στοιχεία για μεθεπόμενη παραγραφόμενη χρήση.
π.χ. αν έχει σταλεί για έλεγχο η χρήση 2004 και υπάρχουν στην ίδια υπόθεση επιβαρυντικά στοιχεία για τη χρήση 2007 τότε θα εκδοθεί μία ενιαία εντολή για το διάστημα από 2004 έως και 2007 και θα διενεργηθεί ο έλεγχος για όλες αυτές τις χρήσεις.
Γ. Όσες υποθέσεις έχουν επιλεγεί προς έλεγχο και έχουν αποσταλεί στις ελεγκτικές υπηρεσίες και αφορούν δημόσιες υπηρεσίες, δημόσιους οργανισμούς, αυτοδιοίκηση και γενικά υπηρεσίες που υπάγονται σε διαχειριστικό έλεγχο από οικονομικούς επιθεωρητές, εκτός από τις περιπτώσεις που έχει ζητηθεί ο φορολογικός έλεγχος από την Οικονομική Επιθεώρηση, τον Γ.Ε.Δ.Δ., ή άλλη Δημόσια Αρχή, θα επιστραφούν με τη διαδικασία που έχει ήδη αναπτυχθεί και θα αντικατασταθούν από άλλες υποθέσεις.
«..«.. Δεκεμβρίου 2013
Αρ. Πρωτ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔHMOΚΡΑΤIA
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Δ.Ο.Υ. ..............
Ταχ. Διεύθυνση:...
Τ.Κ. .......
Πληροφορίες
Τηλ.:
Fax:
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΠΩΝΥΜΟ Ή ΕΠΩΝΥΜΙΑ...........................................
ΟΝΟΜΑ:.......................................................
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ:................................................
ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:.........................................
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:...................................................
ΑΦΜ:.........................................................
ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ:..........................................
Σας γνωστοποιούμε ότι από την υπηρεσία μας έχετε επιλεγεί για τακτικό φορολογικό έλεγχο (εντολή ελέγχου ......../../12/2013).
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 37 του Ν.4141/2013 (ΦΕΚ Α' 81/05-04-2013), οι ανέλεγκτες υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος και λοιπών φορολογικών αντικειμένων των οποίων επίκειται ο χρόνος παραγραφής του Δημοσίου για κοινοποίηση φύλλων ελέγχου ή πράξεων, επιβολής φόρου και λοιπών καταλογιστικών πράξεων παρατείνεται για δύο ακόμα έτη πέραν του χρόνου που ορίζεται από τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 21 του Π.Δ. 186/1992, εφόσον έχει εκδοθεί η εντολή ελέγχου έως 31.12.2013.
Επιπρόσθετα σας γνωρίζουμε ότι πρέπει να διαφυλάξετε τα βιβλία και στοιχεία της επιχείρησής σας μέχρι το πέρας του ελέγχου και ότι με τις διατάξεις της περίπτωσης θ' της παραγράφου 8 του άρθρου 5 του ν.2523/1997, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 5 του άρθρου 9 του Κ.Φ.Α.Σ. (Ν.4093/2012), ορίζεται ότι η μη διαφύλαξη κάθε βιβλίου ή κατάστασης ή ανά πενήντα (50) φύλλα φορολογικών στοιχείων ή άλλων δικαιολογητικών εγγράφων γιά όσο χρόνο ορίζεται από τις διατάξεις του Κ.Β.Σ., συνιστά αυτοτελή παράβαση και ασκεί ουσιαστική επίδραση στο κύρος των βιβλίων.
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Υ.
Οδηγίες για τη συμπλήρωση και την εκκαθάριση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων φορολογικού έτους 2023.Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1073/01.05.2024
Τύπος και περιεχόμενο των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 των νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων του άρθρου 45 του ν.4172/2013 και καθορισμός δικαιολογητικών που υποβάλλονται με αυτές - Υποβολή με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος των νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων του άρθρου 45 του ν.4172/2013.Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε 2031/22.04.2024
Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με την εφαρμογή της Α.Υ.Ο. Δ18Α 5010879/09.03.2011 με θέμα «Προϋποθέσεις, δικαιολογητικά και διαδικασία παραλαβής καυσίμων κινητήρων από τις ξένες διπλωματικές αποστολές και προξενικές αρχές καθώς και τους αναγνωρισμένους διεθνείς οργανισμούς με απαλλαγή από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης από ελεύθερα αποθέματα (φορολογημένα) με συμψηφισμό για την κάλυψη των αναγκών κίνησης των αυτοκινήτων οχημάτων τους» (Β 729).Αποφ.Α.Α.Δ.Ε. Α 1071/30.05.2024
Παράταση της προθεσμίας εκπλήρωσης των δηλωτικών υποχρεώσεων ΦΠΑ (ΈΝΤΥΠΟ Φ2), τελών και λοιπών έμμεσων φόρων, παρακρατού-μενων φόρων, φόρου εισοδήματος, «Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας» με καταληκτική προθεσμία την 30/4/2024 καθώς και δηλώσεων φορολογιών κεφαλαίου με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την 30/4/2024 και την 1/5/2024, και αρχείων από υπόχρεους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών».Α.Υ.Ο. Α 1070/30.05.2024
Παράταση καταβολής βεβαιωμένων οφειλών, λόγω τεχνικού προβλήματος στη βάση δεδομένων της ΓΓΠΣΨΔ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 30/04/2024.
Βασικές διατάξεις που ρυθμίζουν την άδεια Η εορτή του Αγίου Πνεύματος