Αρμοδιότητα για τον έλεγχο συνδεδεμένων επιχειρήσεων. Διευκρινίσεις επί της αρμοδιότητας ελέγχου συνδεδεμένων επιχειρήσεων κατά την έννοια των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 39 του ν. 2238/1994 (ΦΕΚ 151 Α') όπως ισχύει.
Υπ. Οικ. ΔΕΛ Γ 1139416/13.09.2013
Με αφορμή σχετικά ερωτήματα που έχουν υποβληθεί στην Υπηρεσία μας σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 39 του ν.2238/1994 όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει αρμόδια υπηρεσία για τον τακτικό (οριστικό) φορολογικό έλεγχο των συνδεδεμένων επιχειρήσεων κατά την έννοια της παραγράφου 2 του ιδίου άρθρου, εφόσον μία από αυτές έχει υποχρέωση κατάρτισης φακέλου τεκμηρίωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39Α είναι το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
Επίσης, με τις διατάξεις της παραγράφου 17 του άρθρου 11 του ν.4110/2013 όπως αντικαταστάθηκε από τότε που ίσχυσε ορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι για διαχειριστικές περιόδους που άρχισαν μετά την έναρξη ισχύος του ν.3775/2009 (διαχειριστικές περιόδους για τις οποίες η προθεσμία υποβολής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος γεννάται από την 1η Ιανουαρίου 2011 και μετά), και μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, λαμβάνεται υπόψη ο φάκελος τεκμηρίωσης που ορίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.3728/2008. Ο έλεγχος διενεργείται από την αρμόδια φορολογική αρχή όπως αυτή ορίζεται στη παράγραφο 5 του άρθρου 39 του ν.2238/1994.
Επομένως, για τις διαχειριστικές περιόδους που άρχισαν μετά την έναρξη ισχύος του ν.3775/2009 μέχρι και την έναρξη ισχύος του ν.4110/2013 αρμόδια υπηρεσία για τον έλεγχο των συνδεδεμένων επιχειρήσεων εφόσον μία τουλάχιστον από αυτές έχει υποχρέωση κατάρτισης φακέλου τεκμηρίωσης είναι το Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.
Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α. (έντυπο 050 Φ.Π.Α. έκδοση 2024 - Φ2 TAXIS).Α.Υ.Ο. Α 1077/02.05.2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1143/21.09.2023 (Β 5599) απόφασης Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών περί παράτασης καταβολής και αναστολής είσπραξης βεβαιωμένων οφειλών.Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1076/02.05.2024
Καθορισμός των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και κάθε άλλου ειδικότερου θέματος εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 5104/2024 (Α 58) για την ψηφιακή κοινοποίηση πράξεων, αποφάσεων και λοιπών εγγράφων που εκδίδει η Φορολογική Διοίκηση.Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1075/02.05.2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1157/12.10.2023 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) «Καθορισμός του χρόνου και της διαδικασίας αναβάθμισης των Μέσων Πληρωμών, που χρησιμοποιούν οι οντότητες του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Α 251), από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), για την ολοκλήρωση της διαδικασίας διασύνδεσης αυτών με τα Ταμειακά Συστήματα, καθώς και κάθε άλλου ειδικότερου θέματος για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 15Β του ν. 4987/2022 (Κ.Φ.Δ.). Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1021/2023 (Β 1826) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.» (Β 5994).Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1069/02.05.2024
Διαδικασία και δικαιολογητικά για τον ορισμό φορολογικού εκπροσώπου σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 5104/2024 «Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (Α 58).
Βασικές διατάξεις που ρυθμίζουν την άδεια Η εορτή του Αγίου Πνεύματος