Σάββατο, 27 Απριλίου 2024

www.totsisgroup.gr Est.1954                                          Totsis Group 70 Χρόνια

Λεπτομέρειες Άρθρου
Πέμπτη 11 Απριλίου 2019
Απόφ. Α.Α.Δ.Ε. Α.1106/21.03.2019

Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Επιτροπών στο Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), στο Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) και στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) για την αξιολόγηση και την καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων, τόσο των υφιστάμενων, όσο και αυτών που θα εισέρχονται, στις ανωτέρω Υπηρεσίες, με σκοπό την περαιτέρω ελεγκτική αξιοποίησή τους

Απόφαση Α.Α.Δ.Ε. Α.1106/21.03.2019


Εχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ειδικότερα της υποπαραγράφου ε' της παραγράφου 4 και των υποπαραγράφων α' έως γ' της παρ. 6 του άρθρου 14, των υποπαραγράφων γ' και θ' της παραγράφου 2 του άρθρου 2, του άρθρου 7, καθώς και των παραγράφων 1 έως 5 του άρθρου 41 αυτού.

β) Του άρθρου 89 του π.δ. 284/1988 (Α' 128) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» και του τρίτου εδαφίου της παραγράφου 7 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

γ) Της αριθ. Δ. ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017 (Β' 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

δ) Των άρθρων 13 έως 15 του ν. 2690/1999 (Α' 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν. 

ε) Του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 (Α' 176) «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων», όπως ισχύει.

2. Την αριθ. 1 της 20-1-2016 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου (ΥΟΔΔ 18) «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 και την αριθ. 39/3/30-11-2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε. «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

3. Την αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β' 130 και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α' της παρ. 3 του άρθρου 41 του 4389/2016.

4. Την ανάγκη καθορισμού ομοιόμορφης διαδικασίας για την αξιολόγηση και την καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων, τόσο των υφιστάμενων, όσο και αυτών που εισέρχονται στις Φορολογικές Ελεγκτικές Υπηρεσίες, με σκοπό την περαιτέρω ελεγκτική αξιοποίηση αυτών.

5. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Συνιστούμε στο Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), στο Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) και σε κάθε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.), Α' Τάξεως, της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) τριμελείς Επιτροπές για την αξιολόγηση και την καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων, τόσο των υφιστάμενων, όσο και αυτών που εισάγονται, στις ανωτέρω Υπηρεσίες, με σκοπό την περαιτέρω ελεγκτική αξιοποίηση αυτών.

Β. Συγκροτούμε τις παραπάνω Επιτροπές και ορίζουμε τον Πρόεδρο, τα μέλη, τον εισηγητή και τον γραμματέα εκάστης Επιτροπής, με τους αναπληρωτές αυτών, ως εξής:

Ι. 1. Τον εκάστοτε Προϊστάμενο της κάθε Υπηρεσίας από τις ανωτέρω, ως Πρόεδρο, με αναπληρωτή τον νόμιμο αναπληρωτή του στην ίδια Υπηρεσία.

2. Τον εκάστοτε Προϊστάμενο Υποδιεύθυνσης, ως μέλος, με αναπληρωτή τον νόμιμο αναπληρωτή του στην Υποδιεύθυνση. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες της μιας Υποδιευθύνσεις, τον Προϊστάμενο Υποδιεύθυνσης, που ορίζει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας.

3. Τον εκάστοτε Προϊστάμενο του Τμήματος Ελέγχου/Ελέγχων, κατά περίπτωση, ως μέλος, με αναπληρωτή τον νόμιμο αναπληρωτή του στο Τμήμα. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα του ενός Τμήματα Ελέγχου/Ελέγχων, τον Προϊστάμενο Τμήματος Ελέγχου/Ελέγχων, κατά περίπτωση, που ορίζει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας.

ΙΙ. Ως εισηγητές της Επιτροπής, δύνανται να μετέχουν χωρίς δικαίωμα ψήφου, εφόσον δεν είναι μέλη αυτής, ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης και του Τμήματος Ελέγχου, στους οποίους έχουν ανατεθεί τα πληροφοριακά δελτία που εξετάζει η Επιτροπή κατά τη συγκεκριμένη συνεδρίαση.

ΙΙΙ. Χρέη Γραμματέα και αναπληρωτή Γραμματέα της κάθε Επιτροπής εκτελούν υπάλληλοι που ορίζονται από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας.

Γ. Ι. Έργο των ανωτέρω Επιτροπών είναι η αξιολόγηση και η μέριμνα για την καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων, τόσο αυτών που εκκρεμούν στις ανωτέρω ελεγκτικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., όσο και αυτών που θα εισάγονται μετά από την υπογραφή της παρούσας σε κάθε μία (1) από αυτές, με σκοπό την περαιτέρω αξιοποίησή τους.

ΙΙ. Ο Προϊστάμενος κάθε Υπηρεσίας και Πρόεδρος της Επιτροπής πριν από τη συνεδρίαση της Επιτροπής:

1) μεριμνά για τη συγκέντρωση των Πληροφοριακών Δελτίων που θα αξιολογηθούν σε αυτήν και για την κλήση των μελών/αξιολογητών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

2) ελέγχει, κατά το δυνατόν, εάν μεταξύ των πληροφοριακών δελτίων που θα εξετασθούν, υφίστανται πληροφοριακά δελτία διαφορετικής ελεγκτικής αρμοδιότητας και, στην περίπτωση αυτή, τα διαβιβάζει αμέσως στην αρμόδια Ελεγκτική Υπηρεσία, χωρίς αξιολόγηση και καταχώριση αυτών στη σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.).

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί αλλαγή ελεγκτικής αρμοδιότητας σε μεταγενέστερο χρόνο από τη συνεδρίαση της Επιτροπής, το πληροφοριακό δελτίο διαβιβάζεται αμελλητί στην αρμόδια Ελεγκτική Υπηρεσία, με σχετική ενημέρωση της ηλεκτρονικής εφαρμογής της Δ.ΗΛΕ.Δ..

ΙΙΙ. Οι ανωτέρω Επιτροπές μεριμνούν για την καταχώρηση σε ηλεκτρονική εφαρμογή της Δ.ΗΛΕ.Δ. των υφιστάμενων εκκρεμών Πληροφοριακών Δελτίων, όσο και αυτών που εισέρχονται στην Υπηρεσία μετά από την υπογραφή της παρούσας απόφασης, εισάγοντας αναλυτικά τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στοιχεία ανά πληροφοριακό δελτίο.

Ειδικότερα, ως προς το ενδιαφέρον τίθενται οι παρακάτω αντίστοιχες τιμές βαθμών αξιολόγησης:
Αξιολόγηση ως προς το ενδιαφέρον Βαθμός αξιολόγησης
Ανευ ενδιαφέροντος 0
Απλό - Μικρού ενδιαφέροντος 1
Ενδιαφέρον - Σημαντικό 2
Αμεση/ Ταχεία επέμβαση 3

IV. Τα υφιστάμενα εκκρεμή πληροφοριακά δελτία ανά Υπηρεσία, αξιολογούνται και καταχωρούνται σε σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή, κατά τα ανωτέρω, αρχής γενομένης από τα πιο πρόσφατα και κατά φθίνουσα σειρά παλαιότητας, λαμβανομένων υπόψη των οριζόμενων στις περί παραγραφής διατάξεις.

Στο σώμα εκάστου πληροφοριακού δελτίου τίθεται επισημείωση με την ημερομηνία αξιολόγησης, τον βαθμό αξιολόγησης κάθε μέλους και τον αυτοτελή αύξοντα αριθμό αυτού, κατά τη συγκεκριμένη συνεδρίαση της ίδιας ημερομηνίας, η οποία μονογράφεται από τον Πρόεδρο της Επιτροπής ή τον Αναπληρωτή του, αντίστοιχα και τον Γραμματέα αυτής.

Ως τελικός βαθμός αξιολόγησης του πληροφοριακού δελτίου, ο οποίος αναγράφεται διακριτά επί του σώματος αυτού, θεωρείται ο βαθμός που συγκεντρώνει την πλειοψηφία των εισηγήσεων των μελών της Επιτροπής και σε περίπτωση διαφωνίας των μελών ο βαθμός που εισηγείται ο Πρόεδρος αυτής.

Μετά το πέρας κάθε συνεδρίασης της Επιτροπής, συντάσσεται από τον Γραμματέα της Επιτροπής πρακτικό το οποίο υπογράφεται από τον Πρόεδρο και τα μέλη που συμμετέχουν σε αυτήν, το οποίο περιλαμβάνει, κατ' ελάχιστο, τον τόπο και την ημερομηνία συνεδρίασης, την ημερομηνία κλήσης των μελών, τους συμμετέχοντες στη συνεδρίαση, το πλήθος, συγκεντρωτικά, των πληροφοριακών δελτίων που αξιολογήθηκαν και τα επιμέρους σύνολα αυτών, ανά βαθμό αξιολόγησης, ως ακολούθως:

Κωδικός Υπηρεσίας Ημερομηνία αξιολόγησης Γενικό σύνολο Π. Δ. που αξιολογήθηκαν Σύνολο Π. Δ. που αξιολογήθηκαν με "0" Σύνολο Π. Δ. που αξιολογήθηκαν με "1" Σύνολο Π. Δ. που αξιολογήθηκαν με ''2" Σύνολο Π. Δ. που αξιολογήθηκαν με "3"

V. Συγκεντρωτική ενημέρωση για την πορεία του έργου των ως άνω Επιτροπών καταχωρείται στη σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή της Δ.ΗΛΕ.Δ., ανά δέκα πέντε (15) ημερολογιακές ημέρες, στην οποία έχουν πρόσβαση οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών και των Φορολογικών Περιφερειών, κατά λόγο αρμοδιότητας, ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης και οι εξουσιοδοτημένοι προς τούτο υπάλληλοι της Διεύθυνσης Ελέγχων.

Τα στοιχεία που αφορούν στη συγκεντρωτική ενημέρωση για την πορεία του έργου των ως άνω Επιτροπών καταχωρούνται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ της παρούσας.

Πέραν των πληροφοριακών δελτίων καταγράφεται και αξιολογείται και κάθε πληροφορία, που κρίνεται ότι άπτεται ενδεχόμενης ελεγκτικής ενέργειας.

Εάν σε πληροφοριακό δελτίο διαλαμβάνονται περισσότερα του ενός εμπλεκόμενα πρόσωπα αυτά αποτυπώνονται στο αρχείο καταγραφής σε ισάριθμες γραμμές των αντίστοιχων ταυτοποιημένων προσώπων. Για τεχνικούς λόγους, στην περίπτωση που σε ένα πληροφοριακό δελτίο υπάρχουν περισσότερα του ενός εμπλεκόμενα πρόσωπα θα πρέπει στο αρχείο καταγραφής να επαναλαμβάνονται οι πληροφορίες του Πληροφοριακού Δελτίου σε ισάριθμες γραμμές, μία για κάθε εμπλεκόμενο πρόσωπο. Ως ταυτοποίηση για τις ανάγκες της παρούσας νοείται η ύπαρξη Α.Φ.Μ. Επίσης, στο αρχείο καταγραφής αποτυπώνονται σε διακεκριμένες ισάριθμες γραμμές, πρόσωπα με ικανά προσδιοριστικά στοιχεία για την εύρεση Α.Φ.Μ. (ονοματεπώνυμο, επωνυμία, πατρώνυμο, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση, αριθ. ταυτότητας, κλπ.).

Όλα τα ανωτέρω αφορούν και εφαρμόζονται, επίσης, σε κάθε πληροφορία και πληροφοριακό δελτίο που περιέρχεται στην Υπηρεσία από την υπογραφή της παρούσας και εφεξής μέχρι τη λειτουργία της εφαρμογής διαχείρισης πληροφοριακών δελτίων του ELENXIS παραγωγικά. Τα οριζόμενα στην παρούσα δεν αφορούν σε πληροφοριακά δελτία που ήδη έχουν ληφθεί υπόψη σε υπόθεση ελέγχου στο Ο.Π.Σ. Elenxis. Η Επιτροπή συνεδριάζει νομίμως και ευρίσκεται σε απαρτία όταν παρευρίσκονται όλα τα μέλη αυτής.

Ειδικότερα, το έργο κάθε Επιτροπής που αφορά στην αξιολόγηση και καταγραφή, κατά τα ανωτέρω, των υφιστάμενων εκκρεμών, κατά την ημερομηνία υπογραφής της παρούσας, στις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., πληροφοριακών δελτίων, ολοκληρώνεται το αργότερο μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2019. Η αξιολόγηση και καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων που εισέρχονται στις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., μετά την ημερομηνία υπογραφής της παρούσας και μέχρι την 13η Σεπτεμβρίου 2019, ολοκληρώνεται ομοίως το αργότερο μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2019. Η ως άνω οριζόμενη διαδικασία διενεργείται εφεξής για τα πληροφοριακά δελτία που εισέρχονται στις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. μετά την 13η Σεπτεμβρίου 2019, με τον μέγιστο χρόνο αξιολόγησης και καταγραφής κάθε νέου πληροφοριακού δελτίου να μην υπερβαίνει τις δέκα (10) εργάσιμές ημέρες από την ημερομηνία εισαγωγής τους. Ως προς τη διαδικασία αξιολόγησης των πληροφοριακών δελτίων, τα ως άνω οριζόμενα εφαρμόζονται από την υπογραφή της παρούσας, ενώ όσον αφορά στην καταχώρηση των πληροφοριακών δελτίων, τα ως άνω οριζόμενα εφαρμόζονται από την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της σχετικής εφαρμογής της Δ.ΗΛΕ.Δ.. Προκειμένου να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΩΣ και να τηρηθεί η παρούσα καλούνται, τόσο οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών να μεριμνήσουν σχετικά καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια, όσο και οι Προϊστάμενοι των Φορολογικών Περιφερειών να συντονίσουν και να εποπτεύσουν τις Δ.Ο.Υ. αρμοδιότητάς τους για την εφαρμογή όλων των ως άνω αναφερομένων.

Δ. Οι Επιτροπές, θα συνεδριάζουν εντός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. ή σε χρόνο που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση. Ε . Η θητεία των Επιτροπών αυτών είναι διαρκής.

ΣΤ. Κατά τα λοιπά, για τη λειτουργία των Επιτροπών εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 13 έως 15 του ν. 2690/1999 (Α' 45), όπως ισχύουν.

Ζ. Την παρούσα απόφαση ακολουθεί παράρτημα, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής. Οι παράμετροι αξιολόγησης, καταγραφής και συγκεντρωτικής ενημέρωσης που αναφέρονται στο παράρτημα της παρούσης δύνανται να τροποποιούνται ή/και να συμπληρώνονται ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες και τις δυνατότητες τεχνικής υλοποίησης.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

1. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ

Η  καταχώρηση των υφιστάμενων εκκρεμών Πληροφοριακών Δελτίων, όσο και αυτών που εισέρχονται στην Υπηρεσία μετά την υπογραφή της παρούσας απόφασης πραγματοποιείται σε ηλεκτρονική εφαρμογή της Δ.ΗΛΕ.Δ., εισάγοντας τουλάχιστον τα κάτωθι στοιχεία αναλυτικά ανά πληροφοριακό δελτίο σε αντίστοιχα πεδία της εφαρμογής: 

Α/Α ΠΕΔΙΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΔΙΟΥ

ΥΠΑΡΞΗ ΛΙΣΤΑΣ ΤΙΜΩΝ

1

Α/Α

ΟΧΙ

2

Κωδικός Υπηρεσίας

ΝΑΙ

3

Όνομα Υπηρεσίας

ΝΑΙ

4

Ημερομηνία αξιολόγησης

ΟΧΙ

5

Αριθμός πρωτοκόλλου Υπηρεσίας (εισερχομένου)

ΟΧΙ

6

Ημερομηνία πρωτοκόλλου Υπηρεσίας (εισερχομένου)

ΟΧΙ

7

Αριθμός πρωτοκόλλου αποστολέα

ΟΧΙ

8

Ημερομηνία πρωτοκόλλου αποστολέα

ΟΧΙ

9

Πηγή προέλευσης Πληροφοριακού Δελτίου/Καταγγελίας.

ΝΑΙ

10

Είδος καταγγελίας

ΝΑΙ

11

Ονοματεπώνυμο καταγγέλλοντος

ΟΧΙ

12

Α.Φ.Μ. καταγγέλλοντος

ΟΧΙ

13

Α.Φ.Μ. Εμπλεκόμενου/Καταγγελόμενου (Διενεργείται έλεγχος ορθότητας Α. Φ. Μ.)

ΟΧΙ

14

Ονοματεπώνυμο Εμπλεκόμενου/Καταγγελόμενου

ΟΧΙ

15

Έτος διάπραξης φορολογικής παράβασης (Από)

ΟΧΙ

16

Έτος διάπραξης φορολογικής παράβασης (Έως)

ΟΧΙ

17

Τόπος διάπραξης φορολογικής παράβασης

ΟΧΙ

18

Είδος φορολογικής παράβασης

ΝΑΙ

19

Σύντομη περιγραφή φορολογικής παράβασης

ΟΧΙ

20

Εκτίμηση ποσού αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης

ΟΧΙ

21

Φορολογικό αντικείμενο

ΟΧΙ

22

Βαθμός αξιολόγησης Πληροφοριακού Δελτίου/Καταγγελίας ως προς το ενδιαφέρον

ΝΑΙ

23

Περιγραφή βαθμού Αξιολόγησης ως προς το ενδιαφέρον

ΝΑΙ

24

Αξιολόγηση ως προς την εμπιστευτικότητα

ΝΑΙ

25

Διαβίβαση Πληροφοριακού Δελτίου/Καταγγελίας σε άλλη Υπηρεσία

ΝΑΙ

26

Υπηρεσία διαβίβασης του Πληροφοριακού Δελτίου/Καταγγελίας

ΟΧΙ

27

Δημιουργία/Συσχέτιση Υπόθεσης στο Elenxis

ΟΧΙ

28

Id Υπόθεσης Ελέγχου

ΟΧΙ

29

Παρατηρήσεις

ΟΧΙ

2. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ

Τα στοιχεία που αφορούν στη συγκεντρωτική ενημέρωση για την πορεία του έργου των οριζόμενων με την παρούσα Απόφαση Επιτροπών πραγματοποιείται σε ηλεκτρονική εφαρμογή της Δ.ΗΛΕ.Δ., εισάγοντας τουλάχιστον τα κάτωθι στοιχεία σε αντίστοιχα πεδία της εφαρμογής:

Α/Α ΠΕΔΙΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΔΙΟΥ

1

Κωδικός Υπηρεσίας

2

Όνομα Υπηρεσίας

3

Περίοδος αξιολόγησης από

4

Περίοδος αξιολόγησης έως

5

Πλήθος συνεδριάσεων

6

Γενικό σύνολο Π.Δ. που αξιολογήθηκαν

7

Σύνολο Π.Δ. που αξιολογήθηκαν με "0"

8

Σύνολο Π.Δ. που αξιολογήθηκαν με "1"

9

Σύνολο Π.Δ. που αξιολογήθηκαν με "2"

10

Σύνολο Π.Δ. που αξιολογήθηκαν με "3"

 

Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε 2029/23.04.2024
Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τα άρθρα 88 - 91 του ν. 5104/2024 (Α 58) περί απώλειας νομοθετικών ρυθμίσεων.
Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1061/22.04.2024
Τύπος και περιεχόμενο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2023, των λοιπών εντύπων και των δικαιολογητικών εγγράφων που συνυποβάλλονται με αυτή. Τύπος και περιεχόμενο της πράξης διοικητικού/διορθωτικού προσδιορισμού φόρου φορολογικών ετών 2023 και εφεξής.
Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε 2027/16.04.2024
Διευκρινίσεις για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 28Α και της παρ. 6 του άρθρου 27 του ν.4172/2013 (Α 167)
Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε 2028/19.04.2024
Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3 (Κατάσταση Οικονομικών Στοιχείων από Επιχειρηματική Δραστηριότητα) και Κατάστασης Φορολογικής Αναμόρφωσης φορολογικού έτους 2023.
Α.Υ.Ο. Α 1059/18.04.2024
Ψηφιακή υποβολή δήλωσης φόρου δωρεάς προς τα πρόσωπα της παρ. 3 άρθρου 25 του ν. 2961/2001 - «Δήλωση φόρου δωρεάς ακινήτων, κινητών και χρημάτων προς τα πρόσωπα της παρ. 3 του άρθρου 25 του ν. 2961/2001, μέσω της εφαρμογής myPROPERTY
Περισσότερα »

Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 18/2024
Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή της παρ. 9 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, περί αναδοχής οφειλών από Ο.Τ.Α.
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 17/2024
Νέα κατάταξη, από 01.04.2024, σε ασφαλιστικές κλάσεις των αμειβομένων εργαζομένων με κυμαινόμενες αποδοχές για το έτος 2024, λόγω αύξησης του νόμιμου κατώτατου ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών.
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 14/2024
Ασφάλιση ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων κατ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 125 ν. 5078/2023 (ΦΕΚ 211/τ.Α/20.12.23)
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 9/2024
Χορήγηση εφάπαξ παροχής σε κληρικούς (άρθρο 122 Ν. 5078/2023 ΦΕΚ 211/τ. Α 7/20.12.2023)
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 8/2024
«Αναπροσαρμογή από 1/1/2024: α) του ανωτάτου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών, β) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου εφάπαξ παροχών (πρόνοιας), του e-ΕΦΚΑ έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μισθωτών μηχανικών-υγειονομικών, που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και γ) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ και του Τ.Ε.Κ.Α., έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μισθωτών μηχανικών, που απασχολούνται...
Περισσότερα »
Γιώργου Δαλιάνη - Μαρίας Πουρνιά - Νίκης Χατζοπούλου:
Ανέγερση και πώληση οικοδομής από συνιδιοκτήτες οικοπέδου
Αθανασίου Λ. Βουθούνη:
Φορολογική και λογιστική μεταχείριση της ανέγερσης κτίσματος με δαπάνες του μισθωτή σε ακίνητο κυριότητας του εκμισθωτή (τρίτου)
Βασιλικής Ηλιοπούλου:
Υποχρεωτική χρήση τραπεζικού μέσου για συναλλαγές πάνω από 500 ευρώ
Γεωργίου Παλαιτσάκη:
Οι 20 σημαντικές αλλαγές σε φορολογία και οι συναλλαγές του νέου φορολογικού νόμου που εφαρμόζονται από 1.1.2024
Γεωργίου Ι. Δουκίδη:
Τεχνητή Νοημοσύνη και οι Προκλήσεις για το Χρηματοοικονομικό Κλάδο.
Γιώργου Δαλιάνη - Νάνσυ Καλλιανιώτη - Νίκης Χατζοπούλου:
Τραπεζικοί λογαριασμοί στο εξωτερικό παρατείνουν την παραγραφή
Αργύρη Καβουρίνου:
Απασχόληση - εργασία ανηλίκου
Γιώργου Δαλιάνη - Παναγιώτη Παπασταύρου - Νίκης Χατζοπούλου:
Θεώρηση συμφωνητικού από Εφορία και έννομες συνέπειες ως προς το κύρος της συναλλαγής
Επιμέλεια:
ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΤΟΤΣΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΡ. ΤΟΤΣΗΣ
Ειδήσεις - Κρίσεις Σχόλια
Aρθρο του Γιώργου Δαλιάνη
του Διονύση Σαμόλη
και της Νίκης Χατζοπούλου
Συμπληρωματικά στοιχεία του ΣΔΟΕ και της Οικονομικής Αστυνομίας παρατείνουν την παραγραφή;
Περισσότερα »
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΑΣ
Το καλάθι είναι άδειο