Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

www.totsisgroup.gr Est.1954                                          Totsis Group 69 Χρόνια

Λεπτομέρειες Άρθρου
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019
Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε. 2161/02.09.2019

Συντελεστές τέλους ταξινόμησης οχημάτων με την εφαρμογή επικαιροποιημένων προτύπων εκπομπών ρύπων (EURO), σύμφωνα με τους Κανονισμούς 715/2007 και 692/2008, όπως ισχύουν

Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε. 2161/02.09.2019

Συνημμένο έγγραφο : ΠΙΝΑΚΕΣ


ΣΧΕΤ.: (α) Η αρ. πρωτ. ΔΕΦΚΦ Δ 1127532 ΕΞ 2018 εγκύκλιος Διοικητή ΑΑΔΕ
(β) Η αρ. πρωτ. ΔΕΦΚΦ Γ 1109424 ΕΞ 2016/18.7.2016 ΕΔΥΟ
(γ) Η αρ. πρωτ. ΔΕΦΚΦ Γ 1127845 ΕΞ 2016/31.8.2016 ΕΔΥΟ
(δ) Το αρ. πρωτ. οικ. 35778/1967/7-5-2019 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Σε συνέχεια των (α), (β), (γ) σχετικών εγκυκλίων και κατόπιν του (δ) σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αναφορικά με τις επικείμενες αλλαγές στα απαιτούμενα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων (Euro) από 1-9-2019, για την 1η ταξινόμηση, των οχημάτων κατηγορίας Μ1 και Ν1 (κλάση Ι, ΙΙ, ΙΙΙ), Ν2, N3, καθώς και των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως προκύπτει από την έκδοση του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1832, ο πίνακας του οποίου τροποποιεί το σχετικό προσάρτημα του παραρτήματος του κανονισμού 692/2008, σε συνδυασμό με τους ακριβώς προηγούμενους πίνακες του κανονισμού 2017/1347, σας γνωρίζουμε τα εξής:


1. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΝΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 1/9/2019


ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Μ1 και Ν1 Κλάση Ι

Σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στο (δ) σχετικό έγγραφο και σε συνδυασμό με τους συνημμένους Πίνακες, από 1-9-2019 και μέχρι 31-12-2020, τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων που πρέπει να πληρούν τα επιβατικά οχήματα κατηγορίας Μ1 και φορτηγά οχήματα κατηγορίας N1 κλάση Ι, για την 1η ταξινόμηση ως καινούργια, είναι το Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (Euro 6-2) και το Euro 6d-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρες DG και AM αντίστοιχα.

Επόμενα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων, από 1-1-2021, τα οποία επίσης γίνονται δεκτά είναι το Euro 6d-ISC-FCM (Euro 6-2) με χαρακτήρα AP.

Τα αμέσως προηγούμενα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων από 1-9-2019, για όλες τις ως άνω κατηγορίες οχημάτων είναι : Euro 6c (Euro 6-2) με χαρακτήρα AD και το Euro 6d-TEMP (Euro 6-2) με χαρακτήρα AG, το Euro 6d-TEMP-EVAP (Euro 6-2) με χαρακτήρα BG, το Euro 6d-TEMP-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρα CG και το Euro 6d (Euro 6-2) με χαρακτήρα AJ.


ΦΟΡΤΗΓΑ ΟΧΗΜΑΤΑ: Ν1 κλάση ΙΙ

Σύμφωνα με το (δ) σχετικό έγγραφο και σε συνδυασμό με τους συνημμένους Πίνακες, από 1-9-2019 και μέχρι 31-8-2020, τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων που πρέπει να πληρούν τα οχήματα κατηγορίας Ν1 κλάση ΙΙ είναι: Euro 6c- EVAP (Euro 6-2) με χαρακτήρα ΑΕ και Euro 6d (Euro 6-2) με χαρακτήρα ΑΚ.

Επόμενα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων, (έως 31-12-2021), τα οποία επίσης γίνονται δεκτά είναι, το Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρα CH και Euro 6d-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρα AN και επόμενα ισχύοντα (από 1-1-2022) που γίνονται επίσης δεκτά είναι το Euro 6d-ISCFCM (Euro 6-2) με χαρακτήρα AQ.

Τα αμέσως προηγούμενα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων από 1-9-2019, είναι: Euro 6b-1 με χαρακτήρα Χ, το Euro 6c-1 με χαρακτήρα ΖΒ, το Euro 6c-2 με χαρακτήρα ΖΕ, το Euro 6d-TEMP-2 με χαρακτήρα ΖΗ, το Euro 6d-2 με χαρακτήρα ΖΚ, το Euro 6c (Euro 6-1) με χαρακτήρα AB, το Euro 6b (Euro 6-1) με χαρακτήρα BB, το Euro 6d-TEMP (Euro 6-2) με χαρακτήρα AH, το Euro 6d-TEMP-EVAP (Euro 6-2) με χαρακτήρα BH.


ΦΟΡΤΗΓΑ ΟΧΗΜΑΤΑ: Ν1 κλάση ΙΙΙ και Ν2

Τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων που πρέπει να πληρούν τα οχήματα κατηγορίας Ν1 κλάση ΙΙΙ και Ν2 είναι: το Euro 6c-EVAP (Euro 6-2) με χαρακτήρα AF και το Euro 6d (Euro 6-2) με χαρακτήρα AL.

Τα επόμενα ισχύοντα που γίνονται δεκτά (έως 31-12-2021) είναι: το Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρα CΙ και το Euro 6d-ISC (Euro 6-2) με χαρακτήρα ΑΟ. Επόμενα ισχύοντα που επίσης γίνονται δεκτά (από 1-1-2022), είναι το Euro 6d-ISC-FCM (Euro 6-2) με χαρακτήρα AR.

Τα αμέσως προηγούμενα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων από 1-9-2019, είναι τα: Euro 6b-1 με χαρακτήρα Υ, Euro 6c-1 με χαρακτήρα ZC, Euro 6c-2 με χαρακτήρα ZF, Euro 6d-TEMP-2 με χαρακτήρα ZI, Euro 6d-2 με χαρακτήρα PLN, Euro 6d (Euro 6-2) με χαρακτήρα ZL, Euro 6c (Euro 6-1) με χαρακτήρα AC, Euro 6b (Euro 6-1) με χαρακτήρα BC, Euro 6d-TEMP (Euro 6-2) με χαρακτήρα ΑΙ, Euro 6d-TEMP-EVAP (Euro 6-2) με χαρακτήρα ΒΙ.

Ολα τα παραπάνω αφορούν ελαφρά οχήματα (ομάδα κανονισμού 715/2007) με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, με υγραέριο, κ.λπ.)


ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών ρύπων για τα ηλεκτρικά οχήματα (ελαφρά ηλεκτρικά οχήματα των κατηγοριών Μ και Ν, ως ανωτέρω) από 1-9-2019 είναι αυτά που φέρουν τους χαρακτήρες ΑΧ, ΑΥ, χωρίς καθορισμένη ονομασία προτύπου (Ανευ Αντικειμένου) και αμέσως προηγούμενα πρότυπα εκπομπών ρύπων είναι αυτά που φέρουν τους χαρακτήρες ΖΧ και ΖΥ, χωρίς καθορισμένη ονομασία προτύπου (Ανευ Αντικειμένου).

Διευκρινίζεται ότι οι χαρακτήρες ΑΧ και ΖΧ, αφορούν σε οχήματα πλήρως ηλεκτρικά (συσσωρευτής), ενώ οι χαρακτήρες ΑΥ και ΖΥ αφορούν σε οχήματα πλήρως ηλεκτρικά (κυψελών καυσίμου), όπως μνημονεύτηκε και στην αρ. ΔΕΦΚΦ Δ 1127532 ΕΞ 2018 εγκύκλιο Διοικητή ΑΑΔΕ.


ΒΑΡΕΑ ΦΟΡΤΗΓΑ της ομάδας κανονισμού 595/2009

Από 1-9-2019, για τα βαρέα φορτηγά της ομάδας κανονισμού 595/2009, ήτοι για τα φορτηγά Ν3 (άνω των 12 τόνων), αλλά και για τα επιβατικά οχήματα Μ1 και φορτηγά Ν1 και Ν2 με μάζα αναφοράς άνω των 2.840 κιλών, τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών ρύπων, είναι αυτά που φέρουν το χαρακτήρα D και τα αμέσως προηγούμενα είναι αυτά που φέρουν το χαρακτήρα C.



2. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

Κατόπιν των ανωτέρω, οι συντελεστές για την επιβολή τέλους ταξινόμησης των επιβατικών αυτοκινήτων, των φορτηγών αυτοκινήτων των περιπτώσεων (α), (β), (γ) και των βάσεων αυτών της περίπτωσης (δ), καθώς και των αυτοκινήτων οχημάτων της περίπτωσης (ε) της παραγράφου 1 του άρθρου 123, υπάγονται στα ειδικότερα οριζόμενα των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 121 και της παραγράφου 1 του άρθρου 123 του ν.2960/2001, όπως ισχύει.

Ειδικότερα:


ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Τα επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης 87.03 της Σ.Ο., που πληρούν εκ κατασκευής, τις προδιαγραφές του ισχύοντος και του επόμενου, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), υποβάλλονται στους συντελεστές των περ. (α) έως και (ε) της παρ. 2 του άρθρου 121 του ν.2960/2001.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του αμέσως προηγούμενου από το ισχύον, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), οι συντελεστές των περιπτώσεων (α) έως και (ε) της παρ. 2 του άρθρου 121 του ν.2960/2001, αυξάνονται κατά 50%, ενώ για όσα επιβατικά αυτοκίνητα δεν πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του ισχύοντος, ως προς την ταξινόμηση και του αμέσως προηγούμενου ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), και δεν είναι συμβατικής τεχνολογίας, οι συντελεστές των ως άνω περιπτώσεων αυξάνονται κατά 200%. Τέλος, για τις περιπτώσεις επιβατικών αυτοκινήτων που δεν πληρούν προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro), συμβατικής τεχνολογίας οι συντελεστές των ως άνω περιπτώσεων, αυξάνονται κατά 500%, σε συνδυασμό με την περίπτωση (ζ) της παραγράφου 3, του άρθρου 121, του ιδίου ως άνω νόμου.


ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Ι. Για τα φορτηγά αυτοκίνητα των περιπτώσεων (β), (γ) και των βάσεων αυτών, της περίπτωσης (δ), καθώς και τα αυτοκίνητα οχήματα της περίπτωσης (ε), της παραγράφου 1 του άρθρου 123 του ν.2960/2001, με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους, των κατηγοριών: κλάση Ν1 κλάση Ι, με μάζα αναφοράς μέχρι 1.305 κιλά και Ν1 κλάση ΙΙ (1.3052.840 κιλά), τα ισχύοντα και τα αμέσως προηγούμενα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων (Euro) που πρέπει να πληρούν εκ κατασκευής, παρατίθενται στους συνημμένους ΠΙΝΑΚΕΣ 1 και 2.

Τα ως άνω φορτηγά αυτοκίνητα, τα οποία πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του ισχύοντος, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) και του αμέσως προηγούμενου, όπως αναγράφονται στους συνημμένους ΠΙΝΑΚΕΣ 1 και 2, υποβάλλονται στους, κατά τα οριζόμενα, στις προαναφερόμενες περιπτώσεις, της παρ. 1 του άρθρου 123, συντελεστές τέλους ταξινόμησης.

Οι συντελεστές των περιπτώσεων (β), (γ), (δ) και (ε) της παρ. 1 του άρθρου 123, προσαυξάνονται κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%), προκειμένου για αυτοκίνητα που δεν πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του ισχύοντος, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) και του αμέσως προηγούμενου.

ΙΙ. Για τα φορτηγά αυτοκίνητα των περιπτώσεων (α) και των βάσεων αυτών, της περίπτωσης (δ), της παραγράφου 1 του άρθρου 123 του ν.2960/2001, με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων των κατηγοριών Ν2, με μάζα αναφοράς (m≤2.610 κιλά), Ν2 με μάζα αναφοράς (2.6102.840 κιλά) και Ν3, τα ισχύοντα και τα αμέσως προηγούμενα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων (Euro) που πρέπει να πληρούν εκ κατασκευής, παρατίθενται στους συνημμένους ΠΙΝΑΚΕΣ 3 και 4.

Τα ως άνω φορτηγά αυτοκίνητα, τα οποία πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του ισχύοντος, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) και του αμέσως προηγούμενου, όπως αναγράφονται στους συνημμένους ΠΙΝΑΚΕΣ 3 και 4, υποβάλλονται στους συντελεστές τέλους ταξινόμησης των προαναφερόμενων περιπτώσεων της παραγράφου 1 του άρθρου 123 του ν.2960/2001.

Οι συντελεστές των περιπτώσεων (α) και (δ) της παρ. 1 του άρθρου 123, προσαυξάνονται κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%), προκειμένου για αυτοκίνητα που δεν πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του ισχύοντος, ως προς την ταξινόμηση, ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) και του αμέσως προηγούμενου.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 3 του Κανονισμού (ΕΚ) αρ. 715/2007 της Επιτροπής, ως μάζα αναφοράς (m), νοείται «η μάζα του οχήματος σε τάξη πορείας χωρίς την ενιαία μάζα των 75 kg του οδηγού και προσαυξημένη κατά μία ενιαία μάζα 100 kg».

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Κανονισμού (ΕΕ) αρ. 1230/2012, ως μέγιστη τεχνικώς αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος («μικτό βάρος»), νοείται η μέγιστη μάζα οχήματος που καθορίζεται με βάση τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του και τις επιδόσεις, σύμφωνα με το σχεδιασμό του.


3. ΚΩΔΙΚΟΙ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

Σύμφωνα με τα παραπάνω, το Παράρτημα 3 «Κατηγορίες εκπομπών ρύπων (Euro)» της αρ. πρωτ. ΔΕΦΚ 5041345 ΕΞ2013/28-11-2013 ΕΔΥΟ και το παράρτημα 8 της αρ. πρωτ. Δ19Α 5041357 ΕΞ2013/28-11-2013 ΕΔΥΟ, τροποποιούνται από 1/9/2019, ως προς τους κωδικούς 1001, 1002, 1003 και 1006, ως εξής:


Επισημαίνεται ότι ειδικά για τις περιπτώσεις των φορτηγών αυτοκινήτων που πληρούν έως 31-8-2019 εκ κατασκευής τις προδιαγραφές των αμέσως προηγούμενων προτύπων και από 1-9-2019, παύουν να πληρούν τα αμέσως προηγούμενα πρότυπα, ο συντελεστής του τέλους ταξινόμησης, προσαυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με την περ. (στ) της παρ. 1 του άρθρου 123 του ν.2960/2001 και στα παραστατικά για τα υπό κρίση οχήματα, δεν θα συμπληρώνεται ο κωδικός 1006.

Τέλος και κατόπιν των επερχόμενων αλλαγών από 1/9/2019, λόγω έναρξης εφαρμογής επικαιροποιημένων εκπομπών καυσαερίων, βάσει των οποίων καθορίζονται οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης, εφιστούμε την προσοχή για την ορθή, ως άνω, συμπλήρωση και επαλήθευση των κωδικών στα σχετικά παραστατικά, προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενα λάθη στη βεβαίωση και είσπραξη του τέλους ταξινόμησης και επισημαίνονται τα οριζόμενα στο άρθρο 42 του ν.2960/2001, όπως ισχύει, για τις περιπτώσεις, όπου κατά τον έλεγχο διαπιστωθούν τυχόν διαφορές.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ
Γ. ΠΙΤΣΙΛΗΣ


Εγκ. Α.Α.Δ.Ε. Ε 2025/15.04.2024
Απόδοση ΦΠΑ επί πλοηγικών δικαιωμάτων που εισπράττονται από πλοία ιδιωτικής χρήσεως, αναψυχής ή αθλητισμού.
Α.Υ.Ο. Α 1051/04.04.2024
Είσπραξη εσόδων υπέρ της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕΒΕΙΣ).
Κ.Υ.Α. Α 1043/20.03.2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.1018/31.01.2022 κοινής απόφασης «Καθορισμός αρμοδίων αρχών για τη διαχείριση, ενημέρωση και παρακολούθηση του Ενιαίου Κεντρικού Μητρώου Εφοδιαστικής Αλυσίδας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών (Ε.Κ.Μ.Ε.Α.) και λοιπών λεπτομερειών για την εφαρμογή και λειτουργία του» (Β 440).
Αποφ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1041/12.03.2024
Ορισμός των αρμοδίων υπηρεσιών και ρύθμιση της διαδικασίας τήρησης και υποβολής δεδομένων πληρωμών από τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, σύμφωνα με το άρθρο 15Δ του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022, Α 206), με το οποίο ενσωματώθηκε η οδηγία (ΕΕ) 2020/284 του Συμβουλίου της 18ης Φεβρουαρίου 2020.
Α.Υ.Ο. Α 1033/13.02.2024
Είσπραξη εσόδων υπέρ του Ιατρικού Συλλόγου Αρκαδίας από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.)
Περισσότερα »

Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 18/2024
Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή της παρ. 9 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, περί αναδοχής οφειλών από Ο.Τ.Α.
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 17/2024
Νέα κατάταξη, από 01.04.2024, σε ασφαλιστικές κλάσεις των αμειβομένων εργαζομένων με κυμαινόμενες αποδοχές για το έτος 2024, λόγω αύξησης του νόμιμου κατώτατου ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών.
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 14/2024
Ασφάλιση ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων κατ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 125 ν. 5078/2023 (ΦΕΚ 211/τ.Α/20.12.23)
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 9/2024
Χορήγηση εφάπαξ παροχής σε κληρικούς (άρθρο 122 Ν. 5078/2023 ΦΕΚ 211/τ. Α 7/20.12.2023)
Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ 8/2024
«Αναπροσαρμογή από 1/1/2024: α) του ανωτάτου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών, β) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου εφάπαξ παροχών (πρόνοιας), του e-ΕΦΚΑ έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μισθωτών μηχανικών-υγειονομικών, που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και γ) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ και του Τ.Ε.Κ.Α., έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μισθωτών μηχανικών, που απασχολούνται...
Περισσότερα »
Γιώργου Δαλιάνη - Μαρίας Πουρνιά - Νίκης Χατζοπούλου:
Ανέγερση και πώληση οικοδομής από συνιδιοκτήτες οικοπέδου
Αθανασίου Λ. Βουθούνη:
Φορολογική και λογιστική μεταχείριση της ανέγερσης κτίσματος με δαπάνες του μισθωτή σε ακίνητο κυριότητας του εκμισθωτή (τρίτου)
Βασιλικής Ηλιοπούλου:
Υποχρεωτική χρήση τραπεζικού μέσου για συναλλαγές πάνω από 500 ευρώ
Γεωργίου Παλαιτσάκη:
Οι 20 σημαντικές αλλαγές σε φορολογία και οι συναλλαγές του νέου φορολογικού νόμου που εφαρμόζονται από 1.1.2024
Γεωργίου Ι. Δουκίδη:
Τεχνητή Νοημοσύνη και οι Προκλήσεις για το Χρηματοοικονομικό Κλάδο.
Γιώργου Δαλιάνη - Νάνσυ Καλλιανιώτη - Νίκης Χατζοπούλου:
Τραπεζικοί λογαριασμοί στο εξωτερικό παρατείνουν την παραγραφή
Αργύρη Καβουρίνου:
Απασχόληση - εργασία ανηλίκου
Γιώργου Δαλιάνη - Παναγιώτη Παπασταύρου - Νίκης Χατζοπούλου:
Θεώρηση συμφωνητικού από Εφορία και έννομες συνέπειες ως προς το κύρος της συναλλαγής
Επιμέλεια:
ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΤΟΤΣΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΡ. ΤΟΤΣΗΣ
Ειδήσεις - Κρίσεις Σχόλια
Aρθρο του Γιώργου Δαλιάνη
του Διονύση Σαμόλη
και της Νίκης Χατζοπούλου
Συμπληρωματικά στοιχεία του ΣΔΟΕ και της Οικονομικής Αστυνομίας παρατείνουν την παραγραφή;
Περισσότερα »
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΑΣ
Το καλάθι είναι άδειο