Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017
ΤΕΥΧΟΣ logistis
Εισάγετε το email σας
και μείνετε ενημερωμένοι
Downloads
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών ΣυστημάτωνΣυχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις
Λεπτομέρειες ¶ρθρου
Τρίτη 4 Ιουλίου 2017
Οδηγός αντιμετώπισης προβλημάτων για την πιστοποίηση στο taxis

ΑΑΔΕ: Οι συνηθέστερες ερωτήσεις και απαντήσεις χρηστών - Έως και τις 17 Ιουλίου η υποβολή των φετινών φορολογικών δηλώσεων

Τρέχει η παράταση της προθεσμίας για την υποβολή των φετινών φορολογικών δηλώσεων, έως και τις 17 Ιουλίου, και αρκετοί είναι οι χρήστες του TAXISnet που, ειδικά αυτή την περίοδο, έχουν προβλήματα με τον λογαριασμό τους στο σύστημα.

Για τον λόγο αυτό και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων δημοσιοποίησε ένα νέο αναλυτικό οδηγό με τις συνηθέστερες ερωτήσεις και απαντήσεις που αφορούν την πιστοποίηση χρηστών, φυσικών και νομικών προσώπων, στο TAXIS.

1. Είχα κωδικούς πρόσβασης πριν από τις 6/12/2010 και δεν έχω πάρει κλειδάριθμο. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες;

Αν είστε παλαιός χρήστης και οι κωδικοί σας είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα, προκειμένου να εκμεταλλευθείτε όλες τις σταδιακά παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος θα πρέπει να επισκεφτείτε αυτοπροσώπως το τμήμα Μητρώου της ΔΟΥ και να λάβετε τον κλειδάριθμό σας. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται είναι ο ΑΦΜ σας, αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου θα παραλάβετε τον κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

2. Κατά την είσοδό μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε τον διαχειριστή του συστήματος». Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, για την εισαγωγή σας στον λογαριασμό σας, το σύστημα κλειδώνει. Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν παρ' όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία μας, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, username και τηλέφωνο επικοινωνίας).

3. Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής νέου χρήστη;

Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

α. Εγγραφή. Από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, επιλέγετε Εγγραφή Νέου Χρήστη, και στη συνέχεια Αρχική εγγραφή και συμπληρώνετε την αίτηση δηλώνοντας όνομα χρήστη (username) και κωδικό (password) που επιθυμείτε.

β. Παραλαβή κλειδάριθμου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης λαμβάνετε σημείωμα στο οποίο αναγράφονται ο ΑΦΜ, η ημερομηνία και η ώρα υποβολής, καθώς επίσης και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβείτε σε οποιαδήποτε ΔΟΥ για την έγκριση της αίτησης και την παραλαβή του κλειδάριθμου (αν τα προσωπικά στοιχεία του υποψήφιου χρήστη έχουν μεταβληθεί, όπως για παράδειγμα η αστυνομική ταυτότητα, τότε θα πρέπει να μεταβεί στην αρμόδια ΔΟΥ). Για την περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο αδυνατεί να προσέλθει στη ΔΟΥ για να παραλάβει τον κλειδάριθμο αυτοπροσώπως και να ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μπορεί να πάει αντιπρόσωπός του προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα. Παράλληλα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε έρχεται ενημερωτικό μήνυμα για την έγκριση της αίτησής σας και σας υπενθυμίζεται και το username. ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τα νομικά πρόσωπα τον κλειδάριθμο πρέπει να παραλάβει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας, μόνο από την αρμόδια ΔΟΥ ή αντιπρόσωπός του, προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα.

γ. Ενεργοποίηση του λογαριασμού. Από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, επιλέγετε Ενεργοποίηση Λογαριασμού. Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού απαιτείται να συμπληρώσετε: α) username και κωδικό (password) που επιλέξατε κατά την υποβολή της αίτησης εγγραφής, β) τον κλειδάριθμο που σας δόθηκε στη ΔΟΥ με ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τις παύλες, γ) τα γράμματα που διακρίνετε στην εικόνα. Εάν τα γράμματα δεν είναι ευδιάκριτα δοκιμάστε μια άλλη εικόνα. Στη συνέχεια θα πρέπει να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης και να επιλέξετε ενεργοποίηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας.

4. Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή;

Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα από τις υπηρεσίες πιστοποίησης.

- Είμαι παλαιός χρήστης (χρήστης πριν από τις 06/12/2010) και δεν θυμάμαι τους κωδικούς πρόσβασης.

- Είμαι νέος / παλαιός χρήστης που έχω ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου στο Νέο TAXISnet και έχασα κωδικό (password) και κλειδάριθμο. Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη ΔΟΥ για την παραλαβή νέου κλειδάριθμου.

5. Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username. Τι πρέπει να κάνω;

Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη ΔΟΥ, το σύστημα σας αποστέλλει e-mail για την ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης της αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username.

6. Ξέχασα τον κωδικό (password). Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από χρήστες που έχουν ήδη ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.

7. Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;

Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα. Για να αλλάξετε το username πρέπει από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, «εγγραφή νέου χρήστη», να επιλέξετε «επανεγγραφή» και να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη ΔΟΥ να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

8. Είμαι παλαιός χρήστης του TAXISnet. Πώς μπορώ να πάρω υπό τον έλεγχό μου τους κωδικούς που έχει ο λογιστής;

- Αν γνωρίζετε τους παλαιούς σας κωδικούς username και password έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγή κωδικού (password), επιλέγοντας «ο λογαριασμός μου/διαχείριση λογαριασμού» και στη συνέχεια «αλλαγή κωδικού».

- Αν δεν γνωρίζετε τους κωδικούς που χρησιμοποιεί ο λογιστής σας, θα πρέπει από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, «εγγραφή νέου χρήστη», να επιλέξετε «επανεγγραφή» και να κάνετε επανεγγραφή όπου θα ορίσετε νέο username και password.

9. Γιατί χρειάζεται να πάω στη ΔΟΥ για να αποκτήσω κλειδάριθμο; Γιατί δεν μου τον στέλνετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;

Υποθέστε ότι λαμβάνουμε ένα ηλ-ταχ που μας ζητάει κλειδάριθμο από τη διεύθυνση forologoumenos@gmail.com (όχι δηλαδή την αυθεντική δική σας) και δίνουμε κλειδάριθμο για πρόσβαση στα δικά σας στοιχεία (εισοδήματα, ακίνητα, ΙΧ, ιατρικά έξοδα, αποδείξεις, οφειλές, δεδομένα της επιχείρησης) σε κάποιον τρίτο, πιθανώς κακόβουλο, χρήστη. Ακόμα και αν ζητήσουμε πρόσθετα στοιχεία για επιβεβαίωση της ταυτότητας, μπορεί ο χρήστης αυτός να τα έχει βρει από φωτοτυπία του εκκαθαριστικού σας που δώσατε π.χ. σε μια τράπεζα ή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Θα ήσασταν διατεθειμένος να αναλάβετε αυτό τον μικρό αλλά υπαρκτό κίνδυνο προκειμένου να εξυπηρετηθείτε χωρίς να χρειαστεί να πάτε στη ΔΟΥ;

10. Γιατί δεν έλαβα στο e-mail μου μήνυμα με το username, παρ’ όλο που έχω παραλάβει τον κλειδάριθμο από τη ΔΟΥ;

α) Αν είστε νέος χρήστης το πιθανότερο είναι κατά την εγγραφή σας να πληκτρολογήσατε λανθασμένα το e- mail σας. β) Αν είστε παλαιός χρήστης το πιθανότερο είναι να έχετε αλλάξει το e-mail σας και να μην έχετε ενημερώσει την υπηρεσία μας.

11. Είμαι παλαιός χρήστης, έχω χάσει τους κωδικούς μου και έχω αλλάξει το e-mail μου χωρίς να ενημερώσω το TAXISnet για την αλλαγή. Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω τους κωδικούς πρόσβασης;

Θα πρέπει, από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, «εγγραφή νέου χρήστη», να επιλέξετε «επανεγγραφή» και να κάνετε επανεγγραφή όπου θα ορίσετε νέο username και κωδικό (φροντίστε να τους σημειώσετε πριν από την υποβολή της αίτησης επανεγγραφής). Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη ΔΟΥ για την παραλαβή νέου κλειδάριθμου και στη συνέχεια να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Αφού ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας μπορείτε να δηλώσετε την αλλαγή του e-mail σας από τα στοιχεία επικοινωνίας.

Πιστοποίηση - ενεργοποίηση λογαριασμού

1. Πώς κάνω ενεργοποίηση λογαριασμού;

Από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, και στη συνέχεια «Ενεργοποίηση Λογαριασμού».

2. Έχω κλειδάριθμο και δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση του λογαριασμού.

Για να κάνετε ενεργοποίηση του λογαριασμού σας θα πρέπει με προσοχή να καταχωρήσετε τους κωδικούς πρόσβασης (πεζά ή κεφαλαία, ανάλογα την επιλογή που έχετε κάνει), τον κλειδάριθμο με τις παύλες από το αλφαβητικό μέρος του πληκτρολογίου και τα στοιχεία της εικόνας.

3. Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού εμφανίζεται μήνυμα «Λανθασμένη Εισαγωγή». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση των χαρακτήρων της εικόνας. Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε χαρακτήρες πατώντας τα βελάκια που βρίσκονται δεξιά της εικόνας.

4. Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού εμφανίζεται μήνυμα «Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγετε». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση του ονόματος χρήστη (username), του ΑΦΜ ή του κλειδάριθμου. Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά το όνομα χρήστη (username) και τον ΑΦΜ. Kατά την εισαγωγή των username και password θα πρέπει να τα πληκτρολογήσετε όπως ακριβώς και κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, προσέχοντας τη διάκριση μικρών-κεφαλαίων. Κατά την εισαγωγή του κλειδάριθμου θα πρέπει να πληκτρολογήσετε και τις παύλες από το αλφαβητικό μέρος του πληκτρολογίου.

5. Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού εμφανίζεται μήνυμα «Λάθος Κωδικός». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση στο πεδίο του κωδικού (password). Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά τον κωδικό. Ιδιαίτερη προσοχή στην ένδειξη «caps lock», η οποία θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη μόνο εάν ο κωδικός σας περιέχει κεφαλαία γράμματα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Kατά την εισαγωγή του κωδικού (password) θα πρέπει να τον πληκτρολογήσετε, προσέχοντας τη διάκριση μικρών-κεφαλαίων.



Πηγή: Ναυτεμπορική

Υπ. Οικ. Πολ. 1124/31.07.2017
Κοινοποίηση των διατάξεων του ν. 4469/2017 (ΦΕΚΑ'62/3-5-2017) «Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις», του άρθρου 46 του ν. 4472/2017 (ΦΕΚ Α' 74/19-5-2017) και της κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 14 του άρθρου 15 του ν. 4469/2017 εκδοθείσας Απόφασης Υπουργού Οικονομικών ΠΟΛ 1105/2017 (ΦΕΚΒ'2426/14-7-2017) και παροχή οδηγιών για την εφαρμογή αυτής
Υπ. Οικ. Πολ. 1123/26.07.2017
Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τη χορήγηση στοιχείων του Υποσυστήματος Μητρώου των Δ.Ο.Υ.
Υπ. Οικ. Πολ. 1121/26.07.2017
Μεταβίβαση Φορτηγών ΙΧ οχημάτων που είναι σε ακινησία
Υπ. Οικ. Πολ. 1120/28.07.2017
Απαλλαγή από το Φόρο μεταβίβασης ακινήτων σε αναγκαστική απαλλοτρίωση υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. με δαπάνες τρίτου προσώπου
Υπ. Οικ. Πολ. 1119/27.07.2017
Κοινοποίηση διατάξεων του άρθρου 70 του Κεφαλαίου ΣΤ του πολυνομοσχεδίου αριθ. ν. 4472/2017 ( ΦΕΚ 74/Α, 19-05-2017) με τις οποίες αντικαθίσταται το παράρτημα του Κώδικα ΦΠΑ (ν.2859/00) με τίτλο «Συνταξιοδοτικές διατάξεις δημοσίου και τροποποίηση διατάξεων του Ν. 4387/2016 Μέτρα εφαρμογής των Δημοσιονομικών στόχων και μεταρρυθμίσεων, μέτρα Κοινωνικής Στήριξης και εργασιακές ρυθμίσεις, μεσοπρόθεσμο πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2018-2021 και λοιπές διατάξεις
Περισσότερα »



Αρθρο του κ. Γιώργου Δαλιάνη
Παραγραφή Φορολογικών Υποθέσεων, Απόφαση ΣτΕ 1738/2017. Απαραίτητη η υιοθέτησή της
Αρθρο της κ. Τατιάνας Ψαριανού
Πιστωτικά τιμολόγια βάσει πωλήσεων
Aρθρο του κ. Ηλία Νικ. Μήτσιου
Πρόταση επαναφοράς του θεσμού της διοικητικής επίλυσης της διαφοράς
Αρθρο του κ. Γιώργου Παλαιτσάκη
Οι επιπλέον χρεώσεις για όσους υποβάλουν εκπρόθεσμα δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων
Αρθρο του κ. Χρήστου Ν. Τότση
Οικοδομικές επιχειρήσεις (Από απόψεως Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου)
Αρθρο της κ. ΤΖEΝΗΣ ΠΑΝΟΥ
Δαπάνες προς μη συνεργάσιμα κράτη και κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς
Αρθρο του κ. Μ. Λεοντάρη
Οι εργασιακές ρυθμίσεις με το Ν. 4472/2017
Αρθρο του κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΑΛΙΑΝΗ
Φορολογικές προεκτάσεις σε κοινούς τραπεζικούς λογαριασμούς
Αρθρο της κ. ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΨΑΡΙΑΝΟΥ
Η Φορολογία των Αποθεματικών απο SALE AND LEASE BACK
Αρθρο του κ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΟΝΑ
Θεωρείται Ανωτέρα Βία το <<Κούρεμα>> απο τους Ασφαλισμένους Οργανισμούς του Ιδιωτικού Τομέα;
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΑΣ
Το καλάθι είναι άδειο